נעלי פומה: סניקרס פומה לנשים. ברקע לוגו המותג Puma וציורי גרפיטי אורבניים - Lifestyle

Puma | פומה: יותר מסתם נעלי סניקרס - סיפור על חדשנות, עיצוב וספורט

מהחזון של רודולף דאסלר לאימפריית ספורט עולמית

הסיפור של מותג Puma פומה מתחיל בגרמניה בשנת 1948, כאשר רודולף דאסלר, אחיו של אדולף דאסלר מייסד אדידס Adidas, החליט להקים חברת נעליים משלו לאחר סכסוך בין האחים דסלר. רודולף דאסלר האמין בכוחו של ספורט להניע ולשפר אנשים, וחלם ליצור נעליים שיעניקו לספורטאים יתרון תחרותי ויאפשרו להם להגיע להישגים יוצאי דופן. השם "Puma" נבחר כסמל לכוח, זריזות וחן, תכונות שחשב שחשובות לספורטאים. הלוגו המקורי של החברה, פומה קופצת, ביטא את התשוקה של דאסלר לספורט ודינמיות. בשנותיה הראשונות התמקדה Puma בייצור נעליים לריצה ולכדורגל, והצליחה במהירות לצבור פופולריות בקרב ספורטאים מקצועיים וחובבים כאחד. נעלי פומה נודעו באיכות הגבוהה, בעיצוב החדשני ובביצועים המשופרים.

פריצת הדרך הגדולה של חברת פומה הגיעה בשנות ה-60, כאשר החברה החלה לשת"פ עם ספורטאים מפורסמים כמו פלה, אגדת כדורגל. שיתוף הפעולה הזה העניק לפומה חשיפה בינלאומית אדירה וחיזק את מעמדה כאחת מחברות הספורט המובילות בעולם. לאורך השנים המשיכה פומה להרחיב את פעילותה, והחלה לייצר גם בגדים, אביזרים וציוד ספורט עבור ענפים רבים ושונים. Puma ידועה בחסות שהיא מעניקה לאירועי ספורט יוקרתיים ואתלטים מצטיינים, ותורמת רבות לקידום פעילויות ספורט ברחבי העולם. כיום, פומה היא אחת מחברות הספורט הגדולות והמצליחות. היא מוכרת את מוצריה ביותר מ-120 מדינות ונהנית מנאמנות רבה מצד לקוחותיה.

החתול הפראי שזינק גבוה: עלייתה של פומה בעולם הספורט

חברת הלבשה והנעלה הגרמנית פומה, ידועה כסמל אייקוני בענף הספורט. לאורך השנים, צברה החברה תהילה בזכות נעליים איכותיות, עיצוב חדשני וחסויות רבות לספורטאים רבים. אך למרות הצלחתה המרשימה, עברה פומה גם תקופות של ירידה וקשיים. כיום, Puma נמצאים בתהליך התאוששות, תוך התמקדות בחדשנות טכנולוגית ועיצוב אטרקטיבי. Puma ממשיכה לחסות אירועי ספורט יוקרתיים וספורטאים מובילים. עתיד החברה תלוי ביכולתה להתאים את עצמה לטרנדים ולשמור על רלוונטיות.

פרידה מהמגרש: Puma מסיימת את החוזה עם נבחרת ישראל בכדורגל

ב-2023 בפומה החליטו לסיים את שיתוף הפעולה, אשר נמשך 6 שנים עם נבחרת ישראל. כאשר, במהלך התקופה הזו, סיפקו פומה לנבחרת ישראל ציוד אימון איכותי, כאשר הלוגו השל פומה הוצג על חולצות השחקנים. הסיבות המדויקות לביטול החוזה עם נבחרת ישראל לא פורסמו באופן רשמי. 

הנעליים שכבשו את העולם: סוד ההצלחה של Puma

מאחורי כל הצלחה סוחפת של מותג ספורט כמו פומה, נמצא סוד הצלחה מורכב שמתחבר למספר גורמים מרכזיים. הנעליים של פומה, שכבשו את העולם והפכו לתמצות של סטייל וביצועים, מתרכזות בכמה מרכיבים מרכזיים:

  • עיצוב וסטייל: בפומה מצליחים לשמור על עיצוב ייחודי ובלתי נשכח שמשלב בין ספורטיביות לסטייל. נעלי Puma מוכרות בעיקר בשל המראה האסתטי והמודרני שלהן.
  • טכנולוגיה וביצועים: בפומה משקיעים משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות שמשפרות את ביצועי הנעל ומספקים תמיכה מקסימלית לספורטאים בכל רמה.
  • שת"פ: בפומה משתפים פעולה עם אמנים, ספורטאים וקהילות ספורט על מנת לקדם את המותג ולהביא את הנעליים שלה לתחרויות הגדולות.
  • קידום חברתי וסביבתי: בפומה מתמקדים גם בתרומה לקהילה ולסביבה, ומשקיעה בפרויקטים של אחריות חברתית וסביבתית

ההשפעה התרבותית של פומה: ממוזיקה ועד אופנה

    ההשפעה התרבותית של פומה התפתחה למגוון רחב של תחומים וכללה מוזיקה, אופנה ועוד. בתחום המוזיקה, פומה הופכת לחלק מהתרבות הפופולרית דרך שיתופי הפעולה עם אמנים וזמרים בענף המוזיקה. שיתופים אלו כוללים יצירת קולקציות משותפות של נעליים ובגדים, פרסומות משותפות והשתתפות באירועים ופסטיבלים מוזיקליים. דוגמאות כוללות שת"פ עם ראפרים, זמרים ודי ג'יים מובילים. בתחום האופנה, המותג משלב שת"פ עם מעצבים ומותגים בקטגוריות שונות כמו תיקים, קולקציות כובעים, אקססוריז ועוד. ב-Puma מייצרים עיצובים ייחודיים וכך משפיעים על הטרנדים האופנתיים ברחבי העולם.

    נעליים וסניקרס של Puma: קולאז' תמונות של נעלי סניקרס ונעלי ספורט של המותג פומה

    עיצוב נעליים אייקוני וסלבריטאים: שיתופי פעולה מרתקים

    פומה מצליחה לשדר את אמירת הסטייל והתרבות האורבנית שלה דרך שיתופי הפעולה המרתקים עם סלבריטאים מובילים ומעצבים ייחודיים בענף האופנה. הנה כמה דוגמאות לשיתופי פעולה מובהקים:

    • ריהאנה (Rihanna): שיתוף הפעולה בין פומה לריהאנה הוא אחד השיתופים המפורסמים ביותר בתעשיית האופנה. ריהאנה הפכה לשגרירה של Puma והובילה ליצירת קולקציית FENTY PUMA by Rihanna, הכוללת נעליים ובגדים בסגנון מודרני ואיכותי.
    • קארלוס סנטנה (Carlos Santana): האמן והמוזיקאי האגדי התמקד בעיצוב של קולקציית נעליים ואביזרים עם פומה, ומשלב את הסטייל הייחודי והקליל שלו עם נוחות וביצועים.
    • ביונסה (Beyoncé): ביונסה השתתפה בפרויקט של קולקציית IVY PARK עם פומה, שהוצגה כקולקציה אופנתית וספורטיבית לנשים. שיתוף הפעולה הביא ליצירת נעליים ובגדי ספורט איכותיים ואסתטיים.

    Puma וקיימות: מחויבות לסביבה בעולם הספורט

    בפומה משקיעים בפיתוח והטמעה של טכנולוגיות ירוקות בתהליכי ייצור והפצה. זה כולל שימוש בחומרי גלם מתקדמים, פיתוח תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה ופיתוח מוצרים בעלי יעילות אנרגטית גבוהה. בפומה עובדים על פיתוח ויישום של מדיניות מחזור חומרים ופסולת ביצירת המוצרים ובתהליכי הייצור. זה כולל שימוש בחומרים מתקדמים למחזור חומרים ותהליכי ייצור משופרים.

    מותג פומה וספורט נשים: העצמת נשים דרך ספורט

    בפומה יצרו קמפיינים פרסומיים מרתקים שמעצימים נשים לעסוק בספורט ולהשתלב בסביבה ספורטיבית. היא משתמשת בפרופילים של ספורטאיות מצליחות ומודלים לחיזוק ההשראה וההשפעה על נשים לפתח עניין בפעילות ספורטיבית. בפומה מקדמים תוכניות הדרכה והכשרה שמיועדות לנשים כדי לפתח את הכישורים והיכולות הספורטיות שלהן. דרך זאת, היא מקדמת את הגישה השוויונית לספורט ומסייעת לנשים להצליח ולהתפתח בעולם הספורט.

    האם מוצרי פומה מוגבלים רק לנעלי ספורט?

    מוצרי פומה כוללים מגוון רחב של פריטים ספורטיביים ולייפסטייל בנוסף לנעלי ספורט, ומיועדים לשימוש יומיומי ולפעילויות ספורט ונוחות. מוצרי פומה לא מוגבלים רק לנעלי ספורט. ב-Puma מציעים מגוון רחב של מוצרים בנוסף לנעלי ספורט, וכוללים בגדי ספורט, אביזרי ספורט, בגדי יום-יום, נעלי ריצה וטראק, קולקציות מעצבים ועוד.

    מה מייחד את הסניקרס של פומה?

    נעלי הסניקרס של פומה ידועות בעיצובים חדשניים, חומרים איכותיים והנוחות שלהן. המותג משלב סגנון וביצועים ליצירת נעליים שלא רק נראות טוב אלא גם משפרת את הביצועים הספורטיביים. בפומה מתכננים את נעלי הסניקרס באופן שמעניק לרגליים תמיכה מקסימלית ונוחות לאורך כל היום. הם משתמשים בטכנולוגיות של ריפוד ותמיכה כדי להבטיח נוחות ואיכות.

    איפה ניתן לרכוש נעלי ספורט או סניקרס של פומה?

    באתר Nako תוכלו לגלות מגוון דגמים של נעלי ספורט ונעלי סניקרס של המותג המוביל Puma לגברים, נשים, ילדים ונוער. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את הנעלים המושלמות עבור הפעילויות הספורטיביות שלהם או לתת את הסטייל הרצוי. כל הדגמים זמינים במגוון צבעים, עיצובים ומידות, כך שתוכלו למצוא את הנעליים המתאימות בדיוק.

    לקולקציית נעלי Puma

    איפה אפשר לקנות מוצרים של פומה במשלוח עד הבית? 

    נאקו הוא אחד מאתרי הקניות המובילים בישראל, האתר מציע מגוון רחב של מוצרי אופנה וספורט ממגוון מותגים, כולל פומה, כך שתוכלו למצוא את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם. באתר תיהנו מ-משלוח מהיר עד הבית / או איסוף מנקודת איסוף (לפי בחירתכם), כך שתוכלו לקבל את ההזמנה שלכם בקלות ובמהירות.

    למגוון מוצרי פומה Puma